Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 13.07.2025, 20:23

Вчитель фізики Нєдєлков О.О.

Меню сайту
Категорії каналів
Мої файли [8]
Календарні плани з фзики [4]
Календарні плани на поточний рік
Відео 7 клас нова програма (до кожного уроку) [2]
Відео для вчителя та учнів
Маиеріали для атестації учнів [3]
Роздатковий матеріал для тематичної атестації та поточного контролю знань
Конспекти 7клас [31]
Всі конспекти уроків у 7 клаасі
Презентації до уроків 7клас [14]
Презентації до уроків 7клас відповідно до конспектів.
Уроки фізики 8 клас теплові явища. [1]
Всі уроки фізики 8 клас
Журнал "Фізика в школі" [8]
Окремі матеріали журналу
Інструкції з БЖ 7клас (нова програма) [2]
Інструкції з БЖ 7клас (нова програма).
Нормативно - правова база кабінету фізики [12]
Збірник нормативно - правової бази кабінету фізики
Уроки 9 клас [13]
Розміщено уроки фізики 9 клас
Практичні роботи [12]
Представлено матеріали домашнього експерименту
Підручники нова програма [1]
Розміщено підручники з фізики за новою програмою
Роздатковий матеріал [2]
Розміщено матеріали для поточної перевірки знань
Для учнів 8-х класів [28]
Для учнів 8-х класі та батьків. Тут буде розміщено уроки та домашні завдання для учнів.
9 клас (нова програма) [1]
Для уроків 9 клас (нова програма).
Мобільні додатки 7 клас (нова програма) [12]
Розміщенно мобільні додатки до уроків фізики 7 клас (нова програма)
Навчальна програма (оновлена) з фізики для 7 - 9 класів із змінами 2017 [1]
Жива книга 7 клас [1]
Роміщено матеріали Підручника "Жива книга" Матеріали виключно для ознайомлення і повинні видалятись після перегляду
Тести 8 клас теплові явища [1]
Розміщено тести на уроки 8 клас
Всі уроки фізики 8 клас [0]
Розміщено уроки для 8 класу
Електронні підручники [2]
Буде розміщено мої електронні підручники
Електронні журнали обліку знань для 8-х та 9-х класів на І семестр [2]
Тут розміщено електронні журнали обліку знань на І семестр для 8-х та 9-х класів з конспектами та домашнім завданням. Журнали створені за допомогою Excel.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Урок фізики 8клас "Незнайка на планеті Густина. Розв’язування задач"
[ Викачати з сервера (2.21 Mb) ] 11.01.2014, 16:35

Урок : "Незнайка на планеті Густина. Розв’язування задач "
Мета уроку:
навчальна:

• Навчити розраховувати густину речовини , масу і об'єм тіла, проводити розрахунки для завдань в усній формі , сформувати вміння аналітично знаходити густину речовини і пояснювати отриманий результат;
• Закріпити практичні навички знаходження фізичних величин ( маси, об'єму, густини) за допомогою різного виду завдань .
• Продовжити формування вмінь розв'язувати розрахункові фізичні завдання .
розвиваюча :
• Сприяти розвитку мовлення школярів через організацію діалогічного спілкування на уроці;
• Розвивати вміння узагальнювати знання про цілісність уявлень про речовину ; закріпити навички переведення одиниць вимірювання фізичних одиниць: маси , об'єму і густини;
• Розвивати пізнавальні здібності та інтереси учнів, розвивати культуру логічного мислення , розвивати вміння та навички застосовувати отримані знання на практиці ; сприяти формуванню почуття відповідальності за результати своєї роботи.
• Розвивати вміння та навички аналізувати знання і робити висновки.
• Розвивати самостійність при вирішенні фізичних задач як аналітично , так і експериментально ;
• Розвиток та підтримка уваги учнів через зміну навчальної діяльності .
виховна:
• Виховувати пізнавальний інтерес до нових знань ;
• Виховувати культуру логічного мислення і активність мислення .
Завдання уроку :
• Розвивати розумову самостійність учнів як здатності до абстрактного мислення і узагальнення знань (аналіз і синтез , зіставлення , аналогія , встановлення причинно -наслідкових зв'язків) , системності мислення.
• Розвивати в учнів орієнтовної основи системного мислення в контексті сучасної природно - наукової картини світу через фізичні величини і зв'язок між ними.
• Повторити і систематизувати теоретичний матеріал по темі " Густина " .

Час реалізації уроку: 45 хвилин
Необхідне обладнання та матеріали для уроку: комп'ютер , проектор , екран.
Обладнання для демонстрацій: терези , набір для визначення густини речовини ( тіла однакового об’єму , але різної маси).

Основні етапи уроку
I. Актуалізація опорних знань ( 10 хв)
II . Основна частина . Вивчення нового матеріалу ( 12 хв)
III . Закріплення вивченого матеріалу ( 20 хв)
IV . Підведення підсумків уроку . Рефлексія . Домашнє завдання ( 3 хв)

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань ( 10 хв).
Організаційний момент . Оголошення теми і мети уроку .
Сьогодні у нас в гостях один з найулюбленіших літературних героїв.
Зустрічайте Незнайку!
Слайди 1 , 2 .

Друзі! Запрошую Вас на урок!
Я юний початківець фізик , хочу запросити Вас на загадкову Планету Густина, на якій багато невідомого , таємничого і незрозумілого .
Друзі, допоможіть мені відповісти на загадкові питання . ( Рис.1 і Рис.2)
Фронтальне опитування :

1.     Чи всі тіла однакової маси мають однаковий обєм?

2.     Що таке густина речовини?

3.     Назвіть одиниці густини.

4.     Густина речовини 8,9 г/см3. виразіть її в кг/м3?

5.     За якою формулою можна розрахувати густину речовини?

6.     В яких одиницях вимірюється масса?

7.     Як знайти об’єм тіла, що має форму прямокутного паралелепіпеда?

(1. за сторонами                   2. площа основи і висота)

 

 А тепер друзі, ми будемо готуватися до космічного польоту на планету
«Густина». Незнайка приготував для нас випробування , і тільки пройшовши їх, ви зможете пройти відбір , і потрапити в команду для польоту на невідому і відому планету із загадковою назвою " Густина" .

А Ви знаєте одиниці вимірювання? А ну-ка , перевіримо ? На одній стороні картки записано завдання , а на іншу відповідь .
Слайд 3.

Нове випробування для вас. Незнайка не може відповісти на наступне питання: " У якому агрегатному стані густина речовини мінімальна ? " Друзі давайте перевіримо свої знання. Зверніть увагу на те , що ми полетимо в космічну подорож тільки в разі вибору правильної відповіді .
Відповідь: в газоподібному стані.
Слайд 4 .
У якому агрегатному стані щільність речовини максимальна?
Відповідь: в твердому стані.
Слайд 5 .

Допоможіть Незнайці продовжити речення . При нагріванні тіло розширюється при цьому його густина:
Відповідь : густина зменшується.

Слайд 6.
ІІ. Основна частина ( 5 хв)
Слайд 7 . (Рис.3)
Друзі, запам'ятайте схему розрахунку густини, маси, об'єму!
(Робота з трикутником)

III . Закріплення вивченого матеріалу ( 20 хв)
Розв’язуваня задач для закріплення ( біля дошки )
Слайд 8 .
Завдання № 1 .
Повітряна кулька в надутому стані має масу 38,7 г. Визначте її об’єм. (Відповідь : 0,03 м3)
Завдання № 2 .
Визначте масу дерев'яного бруска з сосни , якщо його довжина 0,4 м , ширина 0,5 м , а висота 0,1 м. (Відповідь : 8 кг)
Слайд 9 .
Завдання № 1 .
Металева деталь має масу 365г , а об’єм 50 см3. Як називається метал , з якого виготовлена
​​деталь ? (Відповідь : олово)
Завдання № 2 .
Знайдіть масу сталевої деталі об'ємом 0,002 м ? . (Відповідь : 15,6 кг)
Слайд 10 .
Завдання № 5 . Визначте масу сталевого листа , довжина якого 3 м , ширина 50 см і товщина 6 мм. (Відповідь : 70,2 кг)
Завдання № 6 . Крижина масою 3,6 т займає об’єм 4 м3. Визначте густину льоду ?
(Відповідь : 900 кг/м3)

 

Практичне завдання: Визначити яка речовина міститься в склянці?

 

Якщо це можливо, то порівняйте маси, об’єм і густину тіл, що знаходяться на шальках терезів . 

Слайди  11 , 12 , 13 , 14 , 15

ІV. Підведення підсумків уроку . Виставлення оцінок. Рефлексія . ( 3 хв)
Слайд 16.

 

Так що ж важче кілограм заліза чи кілограм пінопласту.

 

Домашнє завдання . Д /З:

1.     Скільки залізничних цистерн потрібно для перевезення 1000 т нафти, якщо місткість кожної цистерни 25 м3?

Чавунна куля має масу 800 г і об'єм 125 см3. Чи суцільна ця куля? Відповідь поясніть..
Категорія: Мої файли | Додав: ned
Переглядів: 1722 | Завантажень: 79 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2025
    Безкоштовний хостинг uCoz